Dienstag, 3. November 2015

Tiny Tuesday: Roping my dream wird Einsprachig

Tiny Tuesday: Roping my dream will be monolingual

~ Please scroll down for English ~

Liebe Leser,

ab heute wird sich etwas ändern. Nach dem ich vor kurzem bereits angesprochem habe, dass ich verhältnismäßig sehr wenige Leser habe, die kein Deutsch sprechen, habe ich nun eine Entscheidung getroffen.

Zukünftige Blogposts gibt es nur noch auf Deutsch. Das ermöglicht mir (hoffentlich), trotz meiner knapp bemessenen Zeit am Computer, regelmäßig zu posten.




Für die, die das Lesen können, gibt es nicht mehr viel zu sagen, außer:

Bis zum nächsten Mal,

Nina



Dear readers,

I'm sorry to announce that this will be the last bilingual blogpost on Roping my dream. As I mentionened in my last post, it's too time consuming to realize. Future blog posts will only be available in German.

I hope at least you enjoyed my blog so far. I won't delete any English posts so you are welcome to come back and read through any articles you liked before.

And if you have questions - don't hesitate to ask! Of course I'll still be available through Facebook or my e-mail address ropingmydream@gmx.de

Thanks for the support!

Nina

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen